Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Measuring Vocabulary Knowledge of Advanced Learners of English using a Multiple-Choice Test
Sobolevská, Simona ; Gráf, Tomáš (vedoucí práce) ; Luef, Eva Maria (oponent)
Tato diplomová práce srovnává reliabilitu a validitu dvou formátů testů, a to tradičního testu s výběrem možných odpovědí a nového formátu testu s postupným výběrem možných odpovědí. Cílem práce je zjistit, zdali jsou tyto formáty ekvivalentními testy, které měří receptivní znalost středně frekventovaných anglických slov. Dva testy, jeden ve formátu testu s výběrem možných odpovědí a druhý ve formátu testu s postupným výběrem možných odpovědí, byly vyplněny 87 pokročilými žáky angličtiny z českých středních škol. Analýza ukázala, že testy nejsou ekvivalentní. Test s postupným výběrem možných odpovědí byl signifikantně těžší než test s výběrem možných odpovědí. Výsledky naznačují, že test s postupným výběrem možných odpovědí částečně znemožňuje účastníkům aplikovat testové strategie a hádat správné odpovědi. Data také ukázala, že vyplnění testu s postupným výběrem možných odpovědí účastníkům trvá delší dobu. Ani jeden test nezpůsobil účastníkům signifikantně více stresu. Studie indikuje, že formulace možností se v každém formátu řídí jinými pravidly. Výsledky této práce by měly informovat učitele o výhodách a nevýhodách nového formátu testu s postupným výběrem možných odpovědí. Klíčová slova: test s výběrem možných odpovědí, test s postupným výběrem možných odpovědí, slovní zásoba, jazykové...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.